miércoles, 10 de marzo de 2010

Carné

Hola a todos/as. Xa teño carné de coche. Empecei sacalo a mediados de septembre. Fun tódolos días a autoescola. Cada día fun 1 hora ou 2, menos o ultimo día que fun 5 horas seguidas a repasar. Fun o examen teórico e aprobei con 0 fallos. Despois empecei cas práticas. Empecei por aquí. o cuarto dia xa fun a Pontevedra facelas todas alí. Me levantaba as 7:30 pa as 8 marchar pa Pontevedra. Iba conducir eu hasta Pontevedra. É tamén andaba por Pontevedra. Era moi lioso. Moitos coches, peatóns etc. Viñamos pa Silleda as 13:30. Algunha vez cando ibamos pa Pontevedra chovía moito, casi no se veía a carretera. Chegou o día do examen prático. Antes de dormir tomei una tila. O día do examen otra. Salimos as 7 de Silleda. eu fixen o examen prático as 10:30. Foi poco tempo. Iba nervioso e aprobei. Agora xa teño coche. Agora xa ando eu solo. Agora é cando aprendo de conducir. Saludos a Pepe, Suso, ELISEO. VES COMO APROBEI TODO A PRIMERA. adio

1 comentario:

Unknown dijo...

Xa sabía que o aprobarías á primeira. Agora, a aproveitar o coche.